Nature Assalamualaikum ...Salam Kaizen!!! Selamat Datang ke Blog Perkongsian Maklumat ke arah Pendidikan Digital - Yu.CM Kaizen

SAMBUTAN HARI GURU PERINGKAT KEBANGSAAN 2023 -eDISI 1@16 MEI 2023

 

Selamat Hari Guru Buat semua rakan-rakan yang mengenali CM, rakan-rakan Guru dari seluruh negara, rakan-rakan Guru Akademi Youtuber, rakan-rakan guru Panitia Sejarah AYU....mantan pengetua, mantan guru -guru Malaysia... semua guru yang telah berbakti kepada CM selama ini..dalam mendidik CM menjadi guru kini... semoga kalian beroleh keberkatan di dunia dan akhirat....

Sisipan kenangan bersama rakan guru :



Bertugas bersama Dr Nitia dari Bahagian Sumber dan Teknologi Pendidikan, Putrajaya



Bergambar bersama - Dr Wagheeh Shukry Hassan Timbalan Pengarah, Bahagian Sumber dan Teknologi Pendidikan Malaysia.





Sempena sambutan Hari Guru Peringkat Kebangsaan 2023 yang berlansung di MITC, Melaka CM dan rakan cikgu Siti Khalijah Dosah (Guru Edufluencer Malaysia) sama-sama meraikan dengan menyanyikan Lagu "Guru Malaysia".


dengan penuh bersemangat !!!! ni buktinya... (CM pun rekod... at the end rupanya lupa nak tekan button rekod)--nasib baik ada rakaman LIVE dari cikgu Kelly....he..he..he..


Tekan gambar untuk menonton....


Bukti kami bersungguh-sungguh menghayati lagu Guru Malaysia (mohon jadi pasukan koir tak dapat masa sambutan tu...he..he..he..)

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Post Next Post