Nature Assalamualaikum ...Salam Kaizen!!! Selamat Datang ke Blog Perkongsian Maklumat ke arah Pendidikan Digital - Yu.CM Kaizen

🔥 FINAL LAP SEJARAH SPM 2023


Assalamualaikum dan selamat sejahtera... kelas online ni dah berjalan dengan jayanya.. malah hari ni dah 14 Feb 2024, dan kertas Sejarah SPM 2023 juga telah selesai pada Isnin , 5 Februari 2024. 
CM dah kumpulkan segala rujukan yang akan CM jadikan bekalan persediaan bagi calon SPM 2024. Semua akan CM masukkan di sini.. bagi jadi panduan untuk semua murid yang merujuk blog CM ni..(lebih kepada murid-murid sendiri)..

Kelas online Yapeim dan video2 yang disediakan pihak Yapiem ..terima kasih juga pada cikgu Yusuf Ahmad dan cikgu Hafiz tulang belakang video-video yapeim yang banyak memberi manfaat pada murid-murid di Malaysia. Video yang ringkas dan padat serta mudah difahami dan dapat membantu pelajar fokus kepada fakta dalam persediaan menjawab soalan K1 dan K2 Sejarah yang lepas.

CM nak tepek 1-1 di sini.. segala rujukan... jika letak dalam 1 album juga nak kena scroll ... jadi CM ambil keputusan kumpulkan di sini dan dah CM masukkan dalam group pelajar ting 5 di sekolah... tak lama lagi CM akan invite semua pelajar ting 5, calon SPM 2024 di sekolah CM untuk masuk dalam group sejarah sedia ada (peringkat sekolah) 




Jom mula.. 
video/rakaman ðŸ”¥ FINAL LAP SEJARAH SPM 2023  


🎥 Video Sejarah 1 MINIT SEJARAH :





























PTM 1948 - PERLU KUASAI 3 VIDEO — FAKTOR —CIRI  —DAN KESAN


bersambung.. 

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Post Next Post